Friday, November 1, 2013

Jesenný balíček


Dnes som pre vás pripravila ďalší návrh na darček, ktorý je jednou z možných alternatív ku klasickým darčekom (prvý článok nájdete tu). Páči sa mi myšlienka darovať namiesto jedného darčeka (víno, bonboniéra) viacej malých drobností. Vybrala som produkty, ktoré sa k sebe hodia a zároveň pekne vyzerajú. Samozrejme je na vás, čo dovnútra dáte. Balíčky môžete darovať niekomu k narodeninám (ako som to urobila ja), ale výborne sa hodia aj na zlepšenie nálady v jesennom období. 


V oboch krabičkách sú tie isté darčeky, len v inom farebnom prevedení. Na dotvorenie príjemnej 
atmosféry som pribalila zápalky. Nálepky na oblepenie zápalkových krabičiek nájdete tu a tu


V tomto prípade som na ozdobenie použila okrúhle etikety, ktoré som vytlačila na nálepkový papier. 


Obchody, v ktorých zoženiete všetko potrebné: krabicapapiernatrhaný papierstuhapapier na tlač nálepiek

All photos by Paper Crane Adventures

8 comments:

  1. Koľko takýto balíček vyjde v €?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Záleží od obsahu balíčka, konkrétne tento vyšiel asi 7 Eur. Využila som materiál, ktorý som mala doma, takže ten nepočítam. Úplne so všetkým vyjde asi 10 Eur, ale dá sa urobiť aj lacnejšia alebo drahšia verzia.

      Delete
  2. mňa by zaujímalo kde zoženiem taký pekný čaj :) ešte som taký nikde nevidela :) (alebo sa len zlé pozerám)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čajík zoženieš v potravinách Marks & Spencer :)

      Delete
  3. Ahoj Dominika,
    práve som objavila tvoj blog a som v nemom úžase ! Prešla som ho celý celučičký a som nadšená , máš krásny blog, skvelé články, nápady a tipy! Veľmi rada sem budem chodiť pravidelne a roztrubovať všade, aké to tu máš pekné :)
    Rada som ťa našla a teším sa na ďalšie články :)
    Basha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bashka,
      toto je najmilší komentár, aký som kedy dostala. Ďakujem veľmi pekne <3 Teším sa, že sa ti páči, veľmi ma to povzbudilo :)

      Delete
  4. a ja som ťa práve dnes objavila prostredníctvom našej bašky :-)...už to vytrúbila do sveta...úplne nádherný a úžasný blog...a keď som videla ten balíček...no fúha...ja by som ťa chcela za kamarátku...ja tiež robievam takéto darčeky, ale takto pekne to nikdy nevyzerá...rada sa budem inšpirovať...si úžasne šikovná

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem baby, vy ste super :) To patrí k tomu, tiež sa mi vždy všetko nepodarí :)a môj priateľ sa už smeje, nech mu nič nevyrábam :D

      Delete