Tuesday, November 26, 2013

Advent


O pár dní je tu december a s ním aj začiatok adventného obdobia (tento rok pripadla prvá adventná nedeľa práve na prvého decembra). Na najbližšie týždne až do Vianoc som pre vás pripravila sériu vianočných príspevkov. Nebudú chýbať DIY nápady, darčeky a hlavne návody na ich zabalenie. Verím, že vám tieto príspevky pomôžu s prípravami na Vianoce.

Dnes mám pre vás prvý príspevok zo spomínanej série. Keď som pri upratovaní minulý týždeň (práve včas) našla túto starú dosku, hneď mi napadlo vyrobiť z nej adventný kalendár. Nechajte sa inšpirovať a vyrobte si rovnaký adventný kalendár podľa tohto jednoduchého postupu:


Ako základ som použila zadnú dosku zo starého rámu. Môžete však použiť aj preglejku, hrubý 
kartón alebo akúkoľvek dosku, ktorú nájdete.  Použite dosku veľkosti 50 x 40 cm alebo väčšiu. 


Je na vás, či začnete od 1 (tak ako ja) alebo na vrchol stromčeka dáte naopak číslo 24. Čísla môžete aj poprehadzovať a umiestniť náhodne. Ja som kúpila štipce, ktoré už boli očíslované. Ak také 
nezoženiete, môžete si ich vyrobiť z filcu alebo použiť obyčajné štipce a čísla napísať na balíčky. 


Do balíčkov som dala cukríky a malé čokoládky, ale fantázii sa medze nekladú. 
Môžete do nich schovať aj malé darčeky, kupóny, odkazy a podobne.


Na označenie najdôležitejších dní (adventné nedele, Mikuláš a Štedrý deň) som použila malé vysačky. 
Hotovo, takto vyrobený kalendár môžete niekomu darovať napríklad na Mikuláša.


Obchody, v ktorých zoženiete všetko potrebné na výrobu adventného kalendára: 

All photos by Paper Crane Adventures. 

No comments:

Post a Comment